Gzmbzks Philips avent 120 cc biberonumuz var kızım 1 yaşında gece yatmadan mama içiyor biberon deliğinin kaç numara olmasi lazım bayadır degistirmiyorum zorlanmada olmuyor ama damak yapisinda bozukluk olabilirmi diye korktum 😊
Oykuaygun Gzmbzks azcık deliverin ucunu 😅 yanlış bilmiyorsam 3 numaraya kadar var sizinki 3 numara kullanması lazım