Prensescilek merhaba, benim oğlum 15 aylık olcak. Sabah uyanınca emiyor,
9.30 10 gibi bizle birlikte kahvaltı oturturum. yumurtanın her çeşidini yaparım ama yemez anca tahin pekmez ceviz ruşeym karışımı yapıyorum yumurtayı da önüne arkasına saklıyorum 2 3 lokma öyle yediriyorum. Peynir de çok seçici, burgu peynir top peynir gibi peynir çeşidi var onları yer o da yine 3 4 küçük lokma 🤷🏻♀️
Zeytin ekmek çok sever ne kadar versen yer 🤭
Öğlen çorba yaparım ama yemez 🤦🏻♀️ yine yoğurtla falan kandırarak yedirmeye çalışırım 🤷🏻♀️
Arada meyve yedirmeye çalışıyorum kuru meyve seviyo ara öğün olarak onlardan veriyorum, fındık ceviz veriyorum minik minik yapıp..
Akşam da yemekte ne varsa veriyorum yemezse tarhana çorbası yapıyorum onunla yedirmeye çalışıyorum 🤷🏻♀️ yani hep bi kandırmaca 🤦🏻♀️😬
Sütü çok vermedim yarım çay bardağı kadar 2 defa vermişimdir.. Kefir içiyor akşamları her akşam olmasa da sık sık veriyorum..
Uyurken emiyo zaten bol bol😂