Slm anneler.. kizim 1 hafta sonra 4 aylık olucak. Son 2 gündür felaket bağırıyor resmen ince ince sesle çığlık atıyor,ağlaması hiç yok. Kulaklarım resmen patlamak üzere. Ilgisini çekmek için ufak renkli oyuncaklarla oynatiyorum yine bağrıyor ,veya onlari tutmaya çalişirken donuyor çığlık atiyor. 4 ay atağı boyle bir şey mi ?