bidibidibidi Kayınvalidem 1 yaşından sonra formül mamayı bırakacak süt içecek artık dedi. Sizler ne zaman bıraktınız?
Annesi_bebisi bidibidibidi 15 aylık hala devam ediyoruz en az 2 yaşına kadar da devam etmeyi düşünüyorum
ayazasaf bidibidibidi 16 aylıkken kendş bıraktı içmek istemedi şimdi yatarken 200 ml süt içiyor organik sütlerden
Gzmbzks bidibidibidi 1 yaşında gece yatmadan aptamil 120 cc devam sütü içiyor. Ben inek sütü vs vermiyorum doktorumuz anne sütü alan çocukta sütü çok gerekli görmediğini onun yerine yoğurda ağırlık vermemizi söyledi.
Cicekkiz bidibidibidi buna niye kayınvalide iz karar veriyor acaba o mu doğurdu 🙄 Dr nederse onu yapin anne sütü almayan bebekler 2 yaşına kadar mama içmeli diye biliyorum
bidibidibidi Cicekkiz pazar günü konuşuyorduk. Bende formül mamalar inek sütünden daha besleyici içinde birsürü vitamin var falan diye söylüyordum o da sütün yerini tutmaz dedi. Merak ettim sizlere danışayım dedim
Cicekkiz bidibidibidi inek sütünü kızim 3 yaşına girecej yeni iciriyorym bır bardak günde bazı Dr hic önermiyor bazısı günde iki bardak diyor ben bir bardak kefir bir bardaj süt iciritirum günde asla formül mamayı tutmaz süt sandigimuz gibu saglikli da değil
ayazasaf bidibidibidi devam edin bırakmayın sakın ek goda ihtiyacını tamamlamaz henüz. Ben 2 yaşına kadar devam etmek istedim ama bi hastalandı mama içmek istemedi o evrede huyu değişti bıraktı yoksa ben devam ettirecektim
Emirmalik bidibidibidi bir yasında olsa bile inek sütünde laktoz oldugu in ağır geliyor ben keçi sütü vermiştim
TalentedMom bidibidibidi numarasına göre değişiyor eğer annesi sütü aşmıyorsa mutlaka 2 yaşına kadar devam etmelisiniz oğlum 16 aylık 3 numara kullanıyoruz