Tugcesilam tereyağını normal eritmeden, oda sıcaklığında kullanabilirsiniz ama bulamaça koymadım ben hiç tereyağ 🤔 normal yemeklerine ya da tavada yumurta yapacaksam kullandım.
Bi de tek tek yemesi yemeklerin tadını alması daha iyi olur tabi. Hoş benim oğlan yumurtayı sevmedi ben hala bişeylerle karıştırıyorum 🤷🏻♀️