Ogretmenannesi ben doğumdan önce Johnson’s ve Uni baby şampuanlarından 1 2 tane almıştım Johnson’s yeni doğan kullandım ilk 5 ay falan çok da güzeldi 👍🏼💫 sonra atopik egzama çıktı oğlumda Mustelaya geçtik.. Ben memnunum ama kokusuz köpüksüz bi şampuan 😅
Bi de hep pahalı falan diye düşünürdüm ama 500 ml şampuan 1 senedir kullanıyoruz 🤗 konsantre bi ürün zaten. 1 pompa ile vücudunu yıkıyorum, yarım pompa da alıp kafasını yıkıyorum bitti gitti 😅