Bu saatte ütü yapıp ütümde oluşan kireçlenmeden muzdaribim çalışması şuan iyi bir sıkıntı yok ama görüntü olarakta hoşuma gitmiyor kireçlerin çözülmesi için bir çözümü olan var mı temizleme düğmesi var her kullanımdan sonra basıp temizlemeye çalışıyorum ama çokta etkili değil açıkcası