Momndssd Kızlar bugün uzun zamandır takmadığım yüzüğümü taktım zorla da değil öyle normal bi şekilde taktım hafif sıktı o kadar. 5 saat sonra çıkaröaya çalıştım me yaptıysam çıkmıyor parmağım acıyo artık. Yağ vazelin krem hepsini dedim 😢 yöntem bilen var mı
Yavrukelebekk Momndssd benim tek taşım kalmıştı hamileyken her şeyi denedim olmadı kuyumcular kesiyor pıt diye. Hiç zorlamayın kestirin tamir ediyorlar sonrasında
Momndssd Yavrukelebekk yarını bekleyim artık belki çıkar, çıkmazsa da dediğiniz gibi kestiririm mecburen
Akcabeytas Örgü ipiyle parmagını sıra sıra sar altta kalan ucunu yüzüpünün içinden geçir terstrn aç. Yada şöyle yap videolaro var şimdi ben böyle anlatınca karışık gelmiştir 🙈 2 kez hamileyken başıma geldi böyle çıkardım