Kızlar yaklaşık 7 aydır aylık iğne ile korundum. Doğumdan 7 ay sonra yaklaşık 2 aydır iğne vurunmuyorum. Adet olunca ped 3 gün kalsa hiç dolmicak gibi bu arada. kadın doğum Dr adetin kesilmek üzere dedi bir gün verdi o gün gel spiral takalım dedi. Neyse adet oldum dediği gün içerisinde olmadı bana Çarşamba yada Perşembe günü öğleden sonra demişti. Bir türlü denk gelmedi. Tabi ben bu arada adet bitti 1 hafta sonra yine adet oldum 10 gün geçti yine oldum. Yine tekrardan 13 gün geçti yine oldum ama hep ilk günler damla damla pede bile gerek yok yani sonraki 2-3 günler olursa oluyo. Şuan bile reglim 1 hafta sonra yine olucam biliyorum. Napicam ben böyle sürekli adet mi olur. Spiral de eşim istemio gizli taktirsam çocukla Dr nin dediği gün öğleden sonra nasıl gidicem. Surda bayrama 2 hafta kaldı kurban kescez onun için gelicek. Napsam bilmiom. Doğum kontrol hapı da verilmio 7 aydır aile sağlığı merkezlerinde. Sağlık bakanlığina şikayette bulundum gelcek dediler hala gelmedi.