Kizlar benim bebegimde reflu vardi cok fazla karin üstu yatiramadim suan 5 +18 sirt ustu surunerek ordan oraya hareket ediyo ve basini zorluyor boynuna bisey olacak diye korkuyorum reflusu azaldigi icin karin ustu koymaya basladim sirt ustune alistigi icin agliyor mizmizlaniyor. Ne yapcam bilemedim!!