İyi aksamlar hanımlar, dün akşam üzeri kızım ansızın ateşlendi ve inatçı ateşi oldu hep 38 5 37.8 lerde gezdi ateşi. Uyuyunca 39 3 e kadar yükseldi dünden beri ilaçlarını ve ılık banyosu ile gecırdık. Dr a götürdüm kanı temız çıkmış ama idrar testinde bakteri yazıyor 5 yazıyor kırmızı yazı ile o ne demek enfeksiyon var mı demek. Birse bu neden olur cok dıkkat ederim suyuna temizliğine falan kafam yardımcı olabilirseniz cok sevinirim