Eymenimmm19 Arkadaşlar oğlumla bi kaza geçirdik ve kafatasında kırıklar var yüksekten düştü başına gelen varmı bu durum nasıl geçti bilgilendirebilirmisiniz beni
Fitifiti Eymenimmm19 Çok üzüldüm🥺Rabbim şifa versin,size bağışlasın yavrunuzu. Umarım gönlünüzü ferahlatacak yorumlar gelir.
askanne10 Çok geçmiş olsun kardeşim şimdi 35 yaşında bir kız babası ve kendisi beş yaşlarında gizlice kaydırağa biniyor ama korkuyor arkadan biri hızla itiyor aşağıdaki yere betona dik olarak düşmüş kayarak değil yani o alandan düşerek kafatası çatlamış beyin kanaması geçirdi bir süre hastanede kaldı ama normal odada ailem fark edene kadar beyin kanaması geçirmiş çünkü bize düştüğünü söylemedi biri dövdü diye ağlayıp gelmişti sokaktan eve o gece atlatmış evde tehlikeyi sonra hiç bir problemi olmadı gayet akıllı ve bizim aileye göre boyu uzun genç oldu
Eymenimmm19 askanne10 ya bizim kafatasında bi kaç yerde kırık var birde burun ve göz arasında doktorlar fazla endişelenmeyeceğimizi çocukların daha kolay kaynadığını söyledi çok şükür bi kanama olmadı 1,5 veya 6 ayda kaynadığını söylediler yine de endişeliyim kırık kemikler beyne yakınmış inşallh bizde bu süreci sağ Salim atlatırız
Peekaboo Çok geçmiş olsun ufak bebisin daha, çabuk kaynar kısa sürede iyileşir Allahın izniyle, kaza nasıl oldu
Eymenimmm19 Peekaboo evet doktorlarda öyle dedi akülü arabayla düştü kendisi gaza basınca yetişemedik
Peekaboo Eymenimmm19 ay yavrum çok geçmiş olsun buna şükür inşallah en kısa zamanda atlatirsiniz. İlla oluyor işte biseyler ne kadar korusak bile bizde bilinclenelim diye sordum. Gelişmelerden haber edersin canım dualarım sizinle