Birminikannesi Ek gıda da ilk gün kabak ile başlıcam ilk gün bir çay kaşıgı mı verdiniz ? İkinci gün bir tatlı kaşıgı olucak üçüncü gün bir yemek kaşıgı. Nasıl yaptnız?
DaisyMom Birminikannesi kizim 5 ayina yeni girdi.Ilk yogurt ile basladim.Dediginiz olculerle verdim.Sonra havuç.Simdi kabaga gecicem.Ama kizim daha kucuk oldugu icin tam pure olarak vermiyorum.Cok az haslayip rendeliyorum suyunu sıkiyorum o sekilde icine de cok az hasladigim sebzeden koyup veriyorum🌸
TalentedMom Birminikannesi ilk gün 1 çay kaşığı 2.gün 1 tatlı kaşığı 3.gün 1 tatlı kaşığı verebilirsin sana tavsiyem çatalla ezip ver bilendir yapma
Zgr26 Birminikannesi biz de tadımlara başlayacağız üç gün kuralı uygulatmıyor doktorumuz. Bir hafta sebze tadımları yapacağız sabah akşam birer tatlı kaşığı şeklinde. İkinci hafta meyve tadımları yapacağız. Sonra pürelere ve yoğurta başlayacağız. İlk iki hafta blender şeklinde olacak onun dısında bir daha blender asla kullanmayacağız dedi doktorumuz
EsraTurna Canım ben ilk gün yoğurt. İle başladım tatlı kaşığı ile 3 gün kuralı ile sonra sebzelere geçtim havuç , papates ,brokoli gibi sonrada meyveleri demedim Allah’a sükür problem cıkmadı şimdi ise sebzeleri karıştırıp çorba olarak veriyorum
DaisyMom EsraTurna doktorum bu sekilde uygun gordu.Mamayla besleniyor bebegim.Yani sularıni vererek basla dedi.Bende haslayip sularini sıkip veriyorum.❤