Kızlar merhaba, benim oğlan 12 buçuk aylık .bu aralar çok fazla sinirleniyor. Diğer çocukların saçıni çekiyor, hafif itiyor felan. Ya normal mi sizce sizinkiler bu yaşta nasıllardı? Korkuyorum böyle kalırsa diye . Anlatmaya çalışıyorum ama neden oluyor acaba?