Bebeğimin burnunda ufak bı çizik vardı iyileşsin diye kantaron yağı sürdüm. Sürdükten 5 dk sonra çığrınarak ağlamaya başladı. Eliyle burundaki yağı almış gözüne sürmüş ( bu arada 3 aylık) zor sakinlestirdik yıkadık falan. Bişey olurmu gözüne acaba bı fikri olan🥺