Merhaba anneler , kayınvalidem torununa bakmış bebeklikten itibaren ve 1,5 yaşında tuvalete alıştırmış yeğenimizi. Kızım 10 aylık ve yavaş yavaş bezini çıkart alıştır diyor . Bi yerde erken başlamanın zararlı olduğunu duymuştum . Dr a danışacağım bana da erken gibi geliyor. Ama sizlerin tecrübelerini de merak ediyorum. Bir de bildirimler gelmiyor açamadım sanırım yardımcı olabilir misiniz 🥰