Ozgeilay 1,5 aylik kızım on gündür uykuda elleri kolları durmuyor kendini uyandırıyor hep bi hareket halında uykuda bile. Kundak yapamıyorum cok sıcak. Neden böyle oluyor. Uykuları verimli geçmiyor
Elifnisaaaa Ozgeilay dünyaya adapte oluyor artık kollarını ayaklarını keşfetmiş ani sıçramalar olur sık uyanır ama geçecek sabır o da alışacak önce bedenine snra dünyaya ve sıçramalar son bulacak büyümeye calisiyo miniklerimiz bnmde kızım 2+6 günlük o da öyle kalitesiz uyku ve sıçrama ama sabır ggececek bu günlerde 💜
ant331 Ozgeilay muslinler çok kalın değil. Onunla yapın. Gazi da olabilir ondan çok el ayak oynatıyor olabilir.
Ecemdefne Ozgeilay bizde de aynı sorun var ekleri ayakları rahat durmuyor sallıyorum uyuyor salamayı bırakınca baslıyor hareketlenmeye bide sesler cıkartıyor uykusu cok kısa oluyor halbukı cok uykusu oluyor uykuya iyice dalana kadar ugrasıyorum
1yh- Ozgeilay benim bebeğim de iki aylık olacak aynı eli kolı durmuyor kundak zar zor taptım bir ay kullandık şimdi havalar sıcak evde klima yok ev yanıyor resmen yapamıyorum bende yüz üstü uyutmaya alıştırdım o zaman uzun süre uyuyor tabi kontrol edip yatırdım ilk gündüzleri kafasını çeviremez nefes alamazsa diye şimdi sıkıntı yok uyuyoruz
wangel Malesef kundak yapılması gerek yoksa elleri durmaz ve sürekli kendini uyandırır. Ortam ısısını ayarlayıp ince bir şeyle hafif kundaklamayı deneyin
Elifnisaaaa wangel aynen bende artık yapıyorum bugün başladım htta kızım 2+6 günlük ama uykuya dalamiyor hemen sicriyodu bende kundak yaptim yarım ama inat ediyor ağlıyor falan ama bu sefer agalasa da ağlaması da alistircam zaten hemen yapmıyorum kundağı uykuya geccegi zman dalmaya yakın yapıyorum
Ozgeilay wangel kundaktan bir elini mutlaka çıkartıyor asiri hareketli bebeğim ama yine deneyeceğim uyanınca
Ozgeilay ant331 suan uykuya daldı uyanınca yapayım bari uzuluyorum keyifle verimli uyuyamıyor diye yavrum ama adapte olmaya çalışıyor demek
ant331 Ozgeilay aynen dünyaya alışmaya çalışıyor. Gözleri daha iyi görüyor, etrafı keşfediyor.ama işte gaz evresi geliyor. Gazi oluncsda cok el ayak oynatirlar ve uyuyamazlar
Oykuaygun Ozgeilay benim bebeğim 2 aylık daha yeni kundak yapmaya başladım durmuyor hiçbir yeri. Kundaktan kollarınıda çıkarıyor bazen 😅😅😅
Aralidnak Ozgeilay benimki de 1ay 21 günlük aynı durumdayız. Gece sadece ince zıbın ile müsline sarmayı deneyin bir tek öyle uykuya geçebiliyor benimki de
Buuseg Ozgeilay bizde 1ay 16günlüğüz bizimkinin doğduğundan beri elleri durmuyor😁 hava sıcak evet ama ince Müslin ile yarım kundak yapıyorum gece uyuyunca Müslini gevsetiyorum 🤗
Mom07374 Ozgeilay 1. döngüsel tepkiler diyoruz ona 😃 kendini tanıyor bebe Müdahale etmeyin ki psikomotor gelişimi sekteye uğramasın