Hsrtgndz canım bende ilk zamanlar yapamıyordum sonra öğrendim lavaboya eğilin ikinizde kollarını ellerinle tut 3 ml. Serum fizyolojik doldur şırıngaya eğik şekilde hızlıca sık sonra bebeği çok değil biraz baş aşağı çevir icerde kalanlarda akiyo bana acildeki doktor öğretti bunu bebeğin başı biraz aşağı doğru olacak dedi sonra 3 ml. Diğer burun deliğine faydası olacaktır yatmadan yapıyorum rahat uyusun diye birde sabah kalkinca yapıyorum bebek biraz eğik olmazsa genzine gidiyor eğik olursa gitmiyor canım korkma dedi bize doktor burun aspiratorleri bı işe yaramıyor dedi anneler korkuyor genelde kan falan geliyor diye dedi ama en sağlıklısı siringayla temizlemekmiş