Asel34 antalyadayiz maalssf benim de sutum baya azaldi ilk bir ay tek göğsümden 125 ml iki biberon cikardi yemek yemeye korkardm sut olurdu die smdi 25 ml bile zor cikiyo bsy yiyemiyorum die. Zaten emdigi yok bende baska doktora dha gideym yada diyeti açmayı denicem çünkü belirti yok bzde alerjik die . Kabiz sadece ve meme reddi var buda ondan kaynaklanmıyor bence. Hangi bolum bakiyo alerjiye alerji immünoloji mi acaba