Blnsymls Merhaba arkadaşlar 1bucuk saat önce falan ilk doz biontech aşımı oldum aşı sonrası bebeklerinizi nasıl emzirdiniz 14 aylık kızım var sagip dokmem gerekir mi yoksa aynı şekilde devam edebilir miyim
Kizimmmmm Blnsymls kızım 14 aylık. Ben aşımı akşam 7 buçukta oldum. Nolur nolmaz diye emzirmedim. Sabah 4 5 gibi emzirdim.
3cocukannesiii Bana hemşire 1 saat sonra emzirebilirsin demişti 7 aylık oglum . Bende o şekilde yaptım sağıp atmana gerek yok demişti 😊 şifa olsun hepimize 🙏🙏
Blnsymls Kizimmmmm akşam saatine kaldığımız için uyku saatine geldiği için mecbur emzirmek zorunda kaldım 😓