Arkadaşlar bulasik makinami 2 Aydan beri kullanmiyordum. En son deterjan kokusundan bıkıp boykot etmiştim. Nereye kadar diyerek bugun servis çağırdık meger deterjanin son kullanma tarihi dolmuş tam erimedigi için borularda kalıp koku yapıyormuş. Belki aynı dertten yakınan arkadaşlar vardır diye yazma gereği hissettim. Sıvı deterjan önerdi bu arada bakmaya gelen adam.