Kızlar 10 buçuk aylık oğlum var. uzun zamandır gündüzleri fazla emzirmiyorum. sadece uyuyacağı zamanlae emzirdim. uykusu olmadığı sürece o da emmek istemiyor. emmeye fazla bağımlı olur diye korktum doğrusu 🙄 çevremdeki herkes 10 aydan sonra yapışık gezdik vs dediler öyle olmak istemedim. çevresini keşfetsin sosyal olsun istedim. emzirmiyorum ama sürekli beraberiz ev işi yaparken de yalnız bırakmam, oyunlar oynarız kendimden koparmadım yani ama emzirmedim de. kilosu da iyi aöa kötülük mü yaptım acaba diye düşünüyorum 🥺