Prensesannisii Merhaba güzel anneler 2 ay 5 günlük bebeğim var 2 aylık bir bebek günde en fazla ne kadar kaka yapar benimki neredeyse her emme sonrası azda olsa yapıyor bana fazla geliyor ne zararı vardır acaba yada normal mi
Egehan123 Prensesannisii değil canım hey beslenme sonrası yapıyorsa süt alerjisi bizimde öyleydi süt ürünlerini kestim 4 gün sonra düzene girdi tabi doktora gitmek lazım
Saniss Prensesannisii 39 günlüğüz bi 7 günde bir yapıyorduk sonra 9 güne çıktı sonra 4 günde yaptık şimdi 5 gün geçti üzerinde halen yapmadı. Sadece anne sütü veriyorum doktora gittik biagaia verdi işe yaramıyor yarın yine doktora götürcem çocuk ıkına ıkına zorlanıyor üzülüyorum yani bende okuyorum günde şu kadar yapıyor diye bizde mi anormallik var bilemedim
Brsnysr Prensesannisii Kızım 4 un içinde 3-4 günde bir bazen haftaya yaklasio yapmio öyle olduğunda zaman zeytinyağı veriyorum 1 çay kaşığı rahatlatıo hemde kakasını yapio