Ecemdefne 2 aylık ikizlerimden bir kızım uykuda ses cıkartıp hareketlenıyor sonra keni sesine gareketine uyanıyor hep böyle uyku dalamadıgından da uyumuyor neden böyledir diger kızım böyle degil böyle olan varmı bebeginde
afraninannesii Ecemdefne benim kızım 10 aylık uykusunda konuşuyor. Ben ilk zamanlar uyandı sanıyordum ama meğer uyuyormuş😬 alıştım artık. Sizinkinde de öyle bir durum olabilir
milasuna Ecemdefne benim kızım da ikinirdi ıh ıh diye gazdan o sürekli hareket halinde olurdu 3.aydan sonra geçti
Papatya03 Ecemdefne benimde 2,5 aylık kızım öyle uykuda sürekli ses çıkarıyor ıkınma sesi gibi genelde bazen şapır şupur elini emiyor bende hiç seste uyuyabilen biri değilim umarım geçer yakında 😊
Dilaradgn Benim oğlumda 2 buçuk aylık valla aynısı canım sık sık uyaniyo 2 dkda bir ııııı diyo biseyler mirildaniyo gazdandir ya kendini zorluyor kipirdiyor kundağa alıştırmaya çalışıyorum bende