Yarın 40 günlük oluyoruz. Uçak yolculuğu yapacağız. Doktorumuz kalkarken ve inerken emzir hiç bir şey olmaz dedi. Ama anne olarak aşırı stresliyim var mı uçakla yolculuk yapan? Ağlıyorlar mı? Ben hep uçakla seyahat ederim, başka bebekler ağlar rahatsız olmam ama şimdi hiç susmadan benim bebeğim ağlarsa diye endişeliyim, içimi rahatlatacak yorumlar gelir inşallah🙏😊