Hayırlı geceler
Duşa kabin tekerleği çıkmıştı. Düşüp kırılmasın tekerlek alana kadar banyonun köşesine koyayım derken bianda cam elimde tuzla buz oldu.
Ayağım kesildi elim ayağım boşaldı çok korktum.. hayatımda ilk defa böyle bir şey yaşadım ve öyle kaldı
tek kapısı yapılabilir mi acaba…