Ipekada34 Kızlar emzirme döneminde olduğum 3.5 aylik bi kızım var saçlarımı boyatmak istiyorum oryal kullanilcak herhangi bi sorun olurmu deneyimlerinizi benimle paylasirmisiniz sizler emzirme döneminde saçlarınıza hangi işlemi yaptrdiniz
1prens1prensesannesii Ipekada34 oğlum 2.5 aylıkken boyatmıştım. Açma boyama yapıldı. Bir sorun yaşamadım
Ipekada34 Ecoo sütten bebege geçer diyorlar kimyasal dan dolayı kararsız kaldım kimisi diyo saçımı boyatim emzirdikten sonra kızımın çişinde sacimin rengini gördüm 😞
Ipekada34 bugun3101 hangi işlemi yaptrdinz boyattiktan sonra emzirdinizmi 24 saat emzirme olmaması lazım diyorlar kimyasal dan dolayı süt değerini kaybeder falan dediler
Ecoo Ipekada34 inan cok sacma ben 3 hafdada bir diplerimi boyatiyorum hemde kimyasal boyayla hic birsey olmuyor bunlar hürafa bana göre…
bugun3101 Ipekada34 yooo gayette emzirdim. Hiç öyle birşey demedi doktorum. Ben ombre ışıltı tarzı birşey yaptırdım tepemde de beyazlar vardı onu da dipten boyadı. Hiç öyle çisinde de birşey görmedim
Prens_annesi21 Ipekada34 öyle bir şey yok ben kuaför de hem saçımı boyatıp bir yandan bebeğimi emzirdim şükür çok iyi
Ipekada34 AsyaHavva emirip boyatan insanlar var onlara zararlı değilde bize mi zararlı herkes zararlı diyo çevremde yaptrma diyo iki arada bi derede kaldim
Prens_annesi21 Ipekada34 açıcı kullandım saçlarım sarı hamile iken boyamadım gittim açıcı yaptım sarı gri karışık
SeraAslan Bende zararlı diye okudum, doktoruma sordum izin vermedi, internette araştırdım, Prof. keske boyatmasaydınız demiş, en azından 24 saat emzirmeseydiniz diyen bile var. Çok istiyorum kendime bakmak…
bugun3101 SeraAslan benim doktorumda prof boyatabilirsin dedi. Bu konu hakkında tam yapılmış bi tıbbı çalışma olmadığından bir sürü farklı görüş var. Ama boyatıp emzirip sağlık sorunu olan bi bebeğe de henüz rastlamadım. Benim görümcem 40 I çıktı kuaföre koştu maşallah 12 yaşında oğlu var turp gibi 😀