zlm29 yani çok küçük değil mi zaten kesintisiz uyku için. Bazen bebeklerden çok şey beklediğimiz düşünüyorum. Uyanması çok normal, hiç bir yerde de eminim hata yapmıyorsunuzdur. Benim kızım 21 aylık ve yaklaşık 3-4 aydır artık kesintisiz uyumaya başladı, arada susadiginda, belki korktugunda ( bilemiyorum sebebini) uyanıyor ve yanına gidince hemen tekrar uykuya geçiyor. Çok nadir oluyor ama. Yani 2 yasa doğru artık gece uykulari rahatlar zannediyorum ama her bebek bir degil tabii, bebeginiİn hazir olma durumuna bağlı belki daha erken belki daha gec ama o gün çok uzak değil, az daha sabır 🌼