Çorba termosu aldım ebebekten baby&plus yola çıkarken çorbasını yaptım koydum içinde 3 saat sonra yedirdim
Mama olarak aptamilin hazır sıvı mamalarını aldım ısıtmaya gerek yok biberona doldur içir (migrosta satılıyor tanesi 9₺)
Avokado ve hipp 5 tahıldan mama yaptım küçük mama kavanozuna koydum onuda anne bebek çantasının termos gözünde götürdüm çok ısınmasın yolda diye, onuda yedirdim, yanıma mutlaka hipp 5 tahıldan aldım yolda benzinlikten yoğurt aldım termostan su döküp hazırladım mamayı içine yoğurt koydum yedirdim
Su içirmesi kolay olsun diye ebebekten bebek suyu aldım fuska marka baya rahat ettim