Merhaba kızlar 15 aylık bebegım var 1 haftadır herseye aglıyor ama herseye ,kucagıma gelmek istiyor aglıyor inmek istiyor aglıyor.hele istediği tehlikeli birsey ounca hayır diyorum aglıyor.tek bakıyorum hic yardım edenim yok.bazen cok bunalıyorum kızıyorum ona sonra pişman oluyorum.birsey yapmama fırsat vermeden daha mızmızlanmya başlıyor dedıgı olana kafar .ama bu nedir birden anlam veremedim hic böyle bir bebek degıldı 2 yaş sendromu falan olabılırmı :(