Ipekbocegi_is_mom Arkadaşlar uzun süredir bimin bezini kullanıyordum çok memnundum. İlk şikayetim bezin içeriği tamamen değişmiş çok sinir olmaya başladım ıslaklık göstergesi yok içerisindeki mavi emici çizgiler vsrdı yok hiç emmiyo kağıt gibi olmuş resmen
Prensannesiii00 Ipekbocegi_is_mom 1 yıldır turco kullanıyoruz aşırı memnunum ve bimin bezinden de daha uygun fiyatı geçen gün indirimli 24 adet 20 tl aldım indirimsiz 26 tl
annesinin_kizi Ipekbocegi_is_mom bim bezi zaten kaliteli bir bez değil ki Berbat bir bez o primayla yarıştığı da yok
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Ipekbocegi_is_mom Bim.evy babynin çakmasını üretiyor. Bezin üzerindeki motiflere kadar kopyalamışlar. 😂 Evy baby dene kesinlikle memnun kalacaksın.
Ipekbocegi_is_mom Yan cırtları deseniz naylon karışımı olmuş önce primayla yarışırdı resmen şimdi hiç öyle değil
[silindi] Ipekbocegi_is_mom primayla yarisip sonuncu olabilir cok kalitesiz uzun yolda acil almam gerekti aldm ama berbat bir bezdi aynı fiyatlarda sleepy baby turco indirimini araştırıp alabilirsiniz ama prima emiciligi bir molfix pure soft da yakaladım bim in cidden kalitesiz ben 7 ay önce falan kullanmıştım 1 2 tane tövbe ettim
Ipekbocegi_is_mom sehribannn tamam gösterge hadi öyle olsun ama geçen cırtını yapıştırma yerinde içten siyah küçük parçalar kalmış arada koparmaya çalıştım çıkmadı.
Ipekbocegi_is_mom Yenibirsayfa ikisini de kullandım ama çok beğenmiştim bimi ama. 1 aydır baaya bi içeriğiyle oynamışlar
Ipekbocegi_is_mom Fiyatı artmaya başladı ama 28 civarındaydı bi anda fırladı gitti sizde değişimin farkında mısınız acaba neden birden böyle baya bariz değişimler oldu
sehribannn Ipekbocegi_is_mom kac numara kullaniyorsunuz bazi paketlerde hata oluyor bizde de bir kac kere sey çıkmıştı yazı oluyor ya üretim s.k.t falan
Ipekbocegi_is_mom Prensannesiii00 ona da güzel diyorlar evy baby ve e bebek in baby me bezini deneyeceğim bi bende