Ocakgunesim Kizlar bacağını makine ile alanlar batık olduğu zaman napiyorsunuz ben cımbız ile düzeltmeye çalışıyorum ama baya fazla batık olmuş napicam bilemedim banyoda liflemekle de düzelmedi siz ne yapıyorsunuz
Koala06 Ocakgunesim Kabak lifi ile keseliyorum. O sert olduğu için batıkları bi nebzendüzeltiyor. Duştan sonrada nemlendirici sürüyorum. Eskiye nazaran azaldı
Kartanesi26 Ocakgunesim bende bir aldığımda batık olmuyor bir aldığımda oluyor bende anlamadım ama çok derin değil iğneyle cikariyorum ve makineyle alıyorum 😏
Mrs_Mert Ocakgunesim cilt yapısıyla alakalı sanırım. Ağdayla da alsam makineyle de alsam batık sorunu hep var. Bi süredir ipek kese kullanıyorum. Düzenli kullanımda ölü deriyi temizlediği için baya azaltmıştı bende. Bi de kuaför kuru cilt olduğu için batık oluyo olabilir nemlendirici kullan demişti. Net bi çözüm ben de bulamadım ne yazık ki 🤷🏻♀️
PervinY Ocakgunesim Bacaklar kuruyken her gün at kılı fırçası ile fırçalıyorum batıklarım baya bitti sayılır. Kabak lifi yazmış birisi o da çok iyi👍 bir de sürekli nemlendirmek lazım.
Dilgetmzr- Çok kötüyse cildiyeye gitmek lazım krem veriliyor çok etkili batıklara ve izlere sonrasında imkan varsa eğer lazer epilasyonla tertemiz oluyor