Longstry Kızlarrrr ben 3 gün önce epidural sezaryanla Doğum yaptım doğumdan sonra göbeğinizii bağladınız mı benim baya baya göbeğim kaldı doktorum da 40’ın çıkana kadar inicek öyle kalmıcak diyor bağlamadan göbeği kalmayan var mı ? Bağlamalımıyımm?
Koala06 Longstry Yapına bağlı kuzum. Ben çok çabuk kilo veren bi insan olduğum için hiç bağlamadım korse bile takmadım 0 göbek. Hoş zaten uğraşmama rağmen kilo bile alamamıştım🤷♀️
Bgs Longstry doktorum 40 güne kadar kesinlikle önermiyorum 40 günden sonra istersen kullanabilirsin dedi kullanmadım ben çok hafif bir göbeğim ve 4 ay oldu doğum yapalı
Longstry Koala06 ne kadar sürede göbeğin gitti benim doktorum da vücudun göbeğin kalmasına müsait değil zaten diyor
Oykulina Longstry dogum yaptikdan hemen sonra takdim ben korse sifir gobek hatta onu takdikdan sonra hareketlerim daha kolaylasti
Longstry Oykulina ben çok zorlanıyorum her konu da dikişlerimin üstü de çok ağrıyor karın bölgem baya sertleşti bu yüzden de biraz korse takmaktan çekiniyorum
Koala06 Longstry Gider kuzum çok ta takmamak lazım şuan ki kilon kaç bilmiyorum ama göbeğin kalırsa ileriki aylarda dikişlerin iyileşince iyice mekik çekerek erir o zaten 🌸🤗
alerjikbebek Longstry Bağla bacım ben baglamadim şuan 6 aylık 7 aylık hamile gibi geziyorum simdide Dr diyor spor yap karın kası gelişsin düzelir 😭
Sibell777 Longstry canım postlarla alakasız ama epidural sezeryan ne demek oluyor yani bende sezeryan doğum yaptım da epidural acısız mı oluyor demek tabi
Tazeanne3434 Longstry ben hiç bağlamadım çok az ayva göbeği gibi kaldı oda çok normal bence zamanla geçer ama spor yapmak şart sıkışalması için
Nhlady Longstry Canim ben hich baglamadim dogumdan 3 gun sonra gobegim sanki 4 5aylik hamileymisim gibiydi 5 gun sonra oda gitti sifir oldu istemsizce 5 gunde komole zayifladim yani
Mirosunannesi Longstry bağlamadım bağlamada ya dikişlerin acır boşver 4 aylık kızım iniyor dümdüz şuan