Merhaba benımbebegım de 40 ından sonra düzene girdi, ondan önce gece uyumuyordu Leyla gıbı dolaşıyordum evde perişandım ama 40 ından sonra şaka gibi birden gece uykuları başladı ben de bu sayede bıraz daha nefes aldım, bu demek degılkı bebek kesıntısız uyudu ama 3 saat falan uyuyor akabınde doyurup altını temızledıkden sonra uyumaya devam edıyordu yanı gece extradan oyun istemıyordu . Insallah sizin de düzene girer