Cagla_34 Kizlar sezeryanla dogum yaptktan sonra 55. Gunde adet oldum simdi 1 ay 10 gun oldu daha gelmedi boyle duzensizlik yasayanlar oldu mu
asliuyar Cagla_34 Cagla_34 bende 43. Günde oldum 😩🤦🏼♀️ Ama normal eski adetim gibi değil. Eskiden 5 günde biterdi 8 gün oldu hala kanamam var. Lekeye bile dönmedi. Endişe etmeli miyim?
Premature Cagla_34 korunmasız ilişkin olduysan test yap rahat et ama diğer türlü geçikme normal düzensizlik oluyor ilk 1 yıl
asliuyar Cagla_34 9 ay olmadık. İlla ki bir şeyler oynamıştır vücutta. Millet 6 ay adet görmüyor. Bizim şansımıza da hemen olmuşuz.
Cagla_34 Premature ama ilk olunca o yuzden tedirgin oluyorm canm korunmasz iliski yok ama sonucta yuzde yuz degil korunma guvenligi