Mihribann11 8 buçuk aylık oldu halen ne yaparsam oturma ayaklarını yere basmıyor , az önce dr osman gönülal canlı yayın sordum dr görün diyor. Sizin öneriniz ne anneler
balyanakannesi2 Mihribann11 bizimki de 8 ayylık yere basıyor ama oturmuyor. Yüzüstü zamanını arttırın dedi fizyoterapist
Zeroo Mihribann11 Bizimkide kendimiz koltuk altından destekleyip yürütmeye calıstogımızda basmıyo ama oturuyor.
iki_prens_annesi_ Mihribann11 9 aylikken destekle ayakta durdu ondan ince 8 aylikken basmiyordu ayaklarını bukuyor yada cekuyordu
Mihribann11 Zeroo dik oturamıyor kendini vücudunu dik tutmuyor salmış diyeyim . Ayaklarını basmıyor topluyor ayağını
Mihribann11 iki_prens_annesi_ aynen parmakları toplu ayalarımda parmak ucu ile zorla başarsa geri kalanı ayaklar toplu yukarıya çekiyor
Zeroo Mihribann11 bizimde bastırmaya calıstıgımızda basmıyor işte ayagını topluyor:)) 8 ay 27 günlük bizimde. ama siz oturma için dr görüşün hem sizin içinizde rahat eder herseyin zamanı vardır ama endişelenmeyelim buradanda yazarsınız sevgiler 🌸🌸
iki_prens_annesi_ Mihribann11 hazır olunca basar allahın izniyle iyi düşün annesi annelik hep bi endise seni çok iyi anlıyorum
__brna__ Mihribann11 Yazinizi simdi gordum. Benim kizimda suan 6.5 aylik ve hala dik oturamiyor. Süresi var tabi ama biraz endise ettim acikcasi. Siz bilgi vericem yazmissiniz en son. Son durum nedir acaba??