Bekirtalhammmm Heyecandorukta bende 1 aydr diyorum dış mi acaba diye de damagi sertleşiyor heralde onun sancısını çekiyoruz 4.ay atağı bence yeni basliyor bizde de sessiz ortamda emziriyorum yoksa emmiyor dönmeye başladı uykusunda bile dönmeye çalışıyor 🙈 rabbim yardımcımiz olsun
durununannisi__08 Heyecandorukta kulagiini cekiyorsa orta kulak iltibap da olabilir korkutmak istemem ama coxuklar genelde kulagini cekiyorsa agriyormus
Heyecandorukta durununannisi__08 o zaman devamli bir huysuzluk mu olur peki? Benimki gunduz genelde keyifli sadece gece uykusu bozuk. Surekli de cekmiyor kulagini uykusu gelince asabi bozulunca cekiyor. Bi yeri agriyan cocuk surekli orayi cekistirirdi degil mi? Ben yine doktoruma sorayim ama tecrubeniz varsa detay verebilir misiniz? tesekkurler
durununannisi__08 Aslinda cok tecrube sahibi degilim sadece ole okumustum.postlarda ve bazi doktorlari izledigimde tabiki doktora sormak gerekir dediginiz gibi sadece uykusu geldiginde cekiyorsa uykusu vardir sizi tabiki korkutmak istemem