aylaamayorgun Berra60 çorap gitdir sıcak tut. Bi torbaya pirin koy mikrodalgada hafif ısıtıp karnına koy çok ısıtma yanar bebecik. Bir iki gün yıkama
Koalannesi Berra60 6 aylıktan büyükse bol su tukettirin küçükse bol bol emziirin ilacini düzenli kullanın çok geçmiş olsun
Berra60 Koalannesi ilaci orda bi seferlik verdiler. 10 aylik bebegm . Disi kasiniyo dye eline surekli siguk biseyler ferydm maalesef ondan oldu dye dusunuym
F-Betul Berra60 Kustuktan belli bir süre sonra besleyin Ya da su verin kusmanın hemen arkasından beslemek Ya da su vermek iyi değil. Sıcak tutun bir de üşümesin bebiş geçmiş olsun.
Berra60 ikizbabymom akil kalmadi ki detay vereck apar topar acile gitti. Gelsim .disi kadiniuo dte eline soguk seyler cerdim ondan usuttu midesini
Babe Berra60 gecmis olsum 10 ayliksa nane limon kaynat midesi rahatlasin.ve ilac verdiyse probiyotiktir muhtemelen bence kullan
Cigdemino Berra60 Ya belki karşı çıkanlar olacak ama elma yağını biliyor musunuz? (Adaçayı yağı olarak da geçiyor) göbek deliğine ve ayaklarının altına sürüyorum ben mide üşütmesi bulantı gaz vs iyi geliyor
R20- Benım oglumda kusuyo bu aralar hıc kusmaz normalde mıdesı bagrsakları hcbsey yok ama kusuyo ne verırsem geçenler halıdan sırt üstü attı kendnı basından dolayı dedım tomografi cektık tertemız cok şükür neden böyle oldu anlamadm
R20- Babe mıdesıne baktırdım bagrsaklara temız dedı 😔 nane limon bıberona katıp mı vereyım 14 aylık tesekur ederm🥰🥰
Yenibirsayfa Berra60 Yok canım probiyotigi iki kere verdn mi tamamdır korkma benim oglum da rahatsızlanıncw hep mideden ceker
Cigdemino Berra60 Evet eczanede de satılıyor, aktarlarda da. İnşallah şifa olur. Gelmiş geçmiş olsun 🌼