Bebeğim 2.5 aylık çığlık çığlığa ağlıyor hem gaz yaparken hem kakasını ve kabız olmuş top gibi yuvarlak yaptı azıcık ama gözyaşıyla ağladı resmen doktorla konustum pişik kremi ve sıcak su dedi ama geçmiyor krem önerisi varmı anestol ve hametan iyi geliyormuş ama anestolu eczaneden reçetesiz alabilirmiyim