Glcndvrn Kizlar merhaba 1. Rotavirus asisini yaptirdim smdi bebegim 5 ay 18 gunluk acaba 2. rotavirus asisi icin gec mi kaldim fikrinize ihtiyacim var
buket4433 Glcndvrn ben 3. Ve 5. Ay da yaptırdım canım. 6 aylık olmadan yaptır. Birde bizim hemşire 4. Ay aşısı ile 6. Ay aşısı arasına süre olsun demişti. O yüzden bir an önce yaptır bence.
gocebebirbayan Glcndvrn ilk dozu 3. ay da olduk. 07.05.21 de. İkinci doz için doktorum en geç 07.07.21 tarihini geçirme demişti. O yüzden ikinci dozu 02.07.21 de olduk , geçtiğimiz cuma günü 😊
Umaybebek Glcndvrn her hekim farklı dozlar ve süre veriyor bizde ilk dozu 3. Ayda ikinci dozu da 5 Ay 12 günlükken yaptırdım. Altıncı Ay aşısı olmadan ikinci dozu yaptırın bence
Utkucan Glcndvrn bize 3 ve 5. Aylarda yaptır dedi doktor ancak iki doz arasında bir ay olmalıymış ama siz bir ay bekleseniz vakit geçecek doktorla konuşun gecikmişsiniz