Emirin_Annesi10 çorba olarak yayla, tarhana ve tavuk çorbasını çok seviyor. Yemeklerden tavuk ve köfteyi bayılarak yiyor bir de sebze mücveri. Kahvaltı için de omlet, Menemen, tereyağlı peynir kızartması veriyorum, ev yapımı reçel veriyorum az da olsa. Hem emiyor hem mama içiyor. Gel gel alkış ve bay bay yapıyor. Aba baba diyor, ablamız var çünkü 🥰 bu şekilde