Kızım sabah 5 te yattı saat 10-12.30 arası uyanıktı. Bu saat oldu hala uyanmadı ne yaptıysak. 😔 Normal midir? Korkuyorum. Antibiyotik kullanıyor kan kültürde üreme görüldü az az sık sık yedirmeye uğraşıyorum dün özellikle çok kustu. Yardım edin lütfen 🙏🏻