350335 birde kolik bebekte, kolik emme refleksi oluyor benim oğlumda öyleydi . Yeni dogdu 90 cc mama iciyor biz ac saniyoduk ağladığı icin gazdan ağlıyormuş yavrum. Birgun içe içe 180 cc ye tamamladı . Ama hala agliyor. Etraftakiler ac bu cocuk diyor . Biberon gelince saldırıyordu. Mama içerken susuyordu ağlamıyordu . Bende kızdım 180 cc içti ne doymamasi diye aldim doktora göturdum kolik olduğunu ogrendim. Yani gazdan agliyor. Emmek rahatlatıyor o yuzden verince aliyolarla insan ac sanıyor bizimki elini kemirirdi . Yüzümüzü yerdi . Ama açlıktan değilmiş işte . Emzik kullanıyorsan emzik ver . Kolik bebek müzikleri var beyaz gürültü var buzuki orhan var onlar rahatlatıyor biraz bebekleri . Onları dene