Esr-Hyl Hanımlar merhaba, kızım doğduğundan beri prima premium care kullanıyorum. Ama artık bezini değiştirmek istiyorum. Birkaç arkadaşım sleepy kullandığını ve memnun olduğunu söyledi. Sizler hangi bezleri kullanıyorsunuz, ne önerirsiniz bana?
Zumra_ Esr-Hyl ben hala prima premium care kullanıyorum sleepy geçtim pişikten kurtaramadım bence hiç denemeyin
Missyloves Esr-Hyl Bayb turco kullanıyorum ama indirimden sleepy aldım çok memnundum ikisindende sızma filan yapmiyo
heyymomm Esr-Hyl ben de sleepy kullanıyorum ama bir zaman sonra çocuk büyüdükçe bezin sızdırdığı söyleniyor ben sadece bir defa prima kullandım bir anda değiştirdiğim için bel kısmında tahriş oldu anlamadım ama şimdi prima da bağlasam sorun olmuyor sleepy bulamadığımda prima alıyorum %90 sleepy ve şu an çok memnunum bir şikayetim yok
Esr-Hyl heyymomm bende prima premium sonrası bi kez deneyeyim diye prima nın aktif bebeğini aldım maalesef yaramadı kızıma belinde kızarıklık oldu sizin ki gibi.
Esr-Hyl Hanzade13 sleppy gerçekten kimden duysam çok memnun. Bir ara bi paket alıp deneyeceğim onu da
Minikizinannesi1 Esr-Hyl Sleepy içeriği güzel bir bez ama çok fazla lastik izi yapıyor. O yüzden az bir süre dursa dahi bebeğimin altını açınca resmen canım acıyor. Küçük numara kullanmıyorum bu arada. Kilosuna göre büyüğünü alsam da olmuyor. En güzeli Goon . Tek geçerim gerçekten. Pamuk gibi yumuşacık.
Birmuallime Minikizinannesi1 sleepy den ben de memnunum ama dediğiniz gibi iz yapıyor ben de ndene böyle diyordum demek ki tek bizde olmuyormuş bezdeymiş sorun
loranba Esr-Hyl doğduğundan beridir sleepy kullandım ıslak mendille beraber aşırı memnundum ama sonra külot bezlerinde sızmalar oldu sürekli yanlardan. bebeğimin kıyafetleri hep ıslanıyordu ben de baby turcoya geçtim çok memnunum. tavsiye ederim.
Yusufsibel Esr-Hyl sleepy kullaniyorum cokta memnunum oglum 1 yasinda gecen molfix aldim mahf oldu cocuk pisikten gene aldim sllepy rahatladim
2bebelianne__ Esr-Hyl sleepy kullandım kızımın bacaklarını çok sıktı iz yaptı minies denedim beline kadar pişik oldu kızım ebebek in markasını denedik baby me oda sızıntı yaptı sabaha kadar atletini değiştiriyordum kızımın en iyisi prima premium care kullanıyorum çok memnunum kızım doğduğu günden itibaren prima premium care kullanıyorum hatta şuan 10aylık kızım 3 aydır külot bez kullanıyoruz
Narinom838228 Esr-Hyl 9 aydır baby turco kullanıyırum yani doğduğu günden beri ve hiç pişik tahriş olmadı doğadan serisini kullanıyorum
Seymao Sleepy cok fazla lastik izi yapiyor ve poposuna yapisiyor. Bebegim erkek çiş yaptiginda bezin önü çok şişiyor. Ince pamuklu güzel bir bez ama gecen prima aktif bebek aldim onu deneyince sleepy gözüme hic güzel gelmiyor artik. Minies çok koku yapiyor. Ebebegin bezi çok kalin onun disinda güzel bir bez. Şokun bezi de güzel ince bir bez . Ama bundan sonra primayla devam ederim sanirim. Prima aktif bebek daha uygun hepsi buradada coklu alimda 90 kurusa falan geliyor bakabilirisniz
Esr-Hyl Seymao aktif bebeği bende aldım deneyeyim diye ama belinde alerji yaptı. Yavrum durmadan belini kaşıyordu onu kullandığımda.
Elfbc Esr-Hyl bende preminium care kullanıyorum bi kere molfix pure and soft almıştım çiş yaptıktan sonra bezin pamukları pipisine yapışıyordu.. ki ben sık sık bez değiştiren biriyim asla bekletmem. Birde pampers aldım denemek için primanın bezi o da ama asla tavsiye etmem çocuğun altına kağıt havlu bağlamakla aynı kıvamda 😐
Esr-Hyl Elfbc sizde minik minik partiküller görüyormusunuz bebeğinizin poposunda. Ben birkaç kez denk geldim neden olduğunu anlamadım.