2bebe1ana Kızlar arkadaşımın 3. Gebeliği ilk ikisini kaybetti maalesef bugün kan sonuçlarını aldığında trigliserid orani 440 çıkmış normal değeri 0-150 olması gerekiyor hastaneye gitmesi söylenmiş araştırma hastanesine gidiyordu randevu da en erken 10 güne verir yüksek olan varmiydi ilaç tedavisi uygulanıyor mu anneye veya bebeğe bı zararı varmı
Zekimurendebizigorecekmi 2bebe1ana kilolu biri mi ?? Genelde fazla şeker , un , yağ , tuz tüketimine bağlı yükselior . Tabi birde hareketsiz yaşam etkili yükselmesinde . Ama bebeğe sıkıntı verir mi bilemiyorum
2bebe1ana Zekimurendebizigorecekmi çok kilolu değil normal hareketsiz değil internetten okuduğumda çok kötü şeyler yazıyor
Zekimurendebizigorecekmi 2bebe1ana Bi dahiliye Dr na gitsin derim ama illa ki fazla şeker tüketimi olabilir