Neslihanbew ilk bebekte sıkıntı olmuyor zaten aşı yapılmış ilk dakikalarda problem olmaz ama ikinci bebekte kesinlikle dikkat etmesi lazım, bu arada annemle babam arasında da var zamanında annem büyük kardeşimi doğurduktan sonra öğrenmiş hemen sonrası aşı yapılmış yani 2. Gebeliğinde öğrenmiş ben zaten ilk çocuğum ama kardeşim şansa yaşamış sanırım, sırf bu yüzden de ihtimal dahilinde de olsa da benim de kızımla aramda grup uyuşmazlığı oldu sarılık oldu kızım ki nadir görülen bir durum buna bağlı olduğunu düşünürüm