tosbilitostos Kızlar 4 ay 5 günlük bebeğim idrarında pembelik olmuştu doktorumuz susuz dedi su veriyorum artık neyle ne kadar veriyorsunuz siz ben şimdi çay kaşığıyla sabah öğle akşam 3-5 arası veriyorum
tosbilitostos Ygtakn öyle mi töm bende cok vermekten korktum karnı şişer emmez falan diye😂😂😂aşırı mutlu oluyor ya içince sürekli veresim geliyor bıcıır bıcır olunca