Benim de bebeğim 8 aylık. Doğumdan sonra ilk defa mayısın sonuna doğru regl oldum ve haziranda olmadım şuan da bişi yok bende düşünüyorum varmıdır bişiler diye ya yoksa sütüm olduğu İÇİN düzensiz mi gidecek bilmiyorum ama mayısa göre Haziranın 23-24 ünde olmam gerekiyordu korkuyorum 😧