mmssmm kendi tecrübemi anlatayım size. 1 yaşında sendromu varmış, ben o dönem öğrendim, hep 2 yaş olur sanıyordum. 1 yaşına girince 3 hafta kadar tek uyku iki uyku arası gidip geldik, uykuya direnme başladı. Ben saatler konusunda dirençli davranmaya çalıştım. Daha sonra yine 2 uyku uyumaya başladı oglum. Uyku danışmanımız 1 yaş civarı çoğu bebekte tek uykuya geçme eğilimi olduğunu ancak çok nadir bebeğin geçmeye hazır olduğunu söyledi. 15 ay 1 haftalıkken yine direnmeler başladı bir süre tek uyku yaptı, 16 ay 4 günlükken 6. Hastalık oldu, kendi uyumak istedi ve 2 uyku yaptı 5 gün boyunca. 6. Gün hop diye tek uykuya düştü tekrar. O günden beri tek uyku yapıyoruz çok şükür. BebeğiniZe kulak vermeniİ tavsiye ederim. 18 aya kadar dönem dönem tek dönem dönem iki uyku yapmak normalmiş.
bebeğiniz kocaman olmuş, 17 saat uyuması imkansız artık. 10-11 saat gece, 3-4 saat gündüz uykusu ile 13-14 saat uyuması gayet yeterli.