Bu atak haftası geçici ama meme reddi geçicek mi bazen acıkınca çok güzel emiyor bazen tok olduğun dan mı neden bilmiyorum emzirme pozisyonu aldığı an çıldırıyor ıkınıyor çığlık atarak ağlıyor resmen çok sinirleniyorum sonra üzülüyorum 4 aylık olmamıza bir hafta var geçicek mi bu meme reddiiiiiii